reklama

Chcem veriť v schizofreniu.

Aj keď to bude už druhý článok v poradí, ktorý inšpirovala nie celkom aktuálna téma, nemožem si ho odpustiť. Doteraz na blog prispievala babka, ktorej články som prepisovala ja. Možno si časom založím svoj blog, no zatial využijem jej. Mesto, kde som sa narodila mam rada. Nie preto, že je to hlavné mesto, ale preto, že som tu vyrastala, žijem tu doteraz, a na Slovensku nemám v pláne žiť inde. Ešte raz, nie len kvôli tomu, že je to hlavné mesto. Sú to skoro už tri mesiace kedy sa náš premiér vyjadril - Bratislava nie je Slovensko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zaráža ma fakt, že Fico podporoval pani Beňovú v župných voľbách, keď práve ona sľubovala Bratislave európsku úroveň. Aj keď, náš premiér už bol predsa pristihnutý pri toľkých klamstvách a situáciach, kedy si protirečil (chcem veriť, že trpí schizofréniou a to len pre jeho dobro - veľa by sa tým vysvetlilo), že by ma to zarážať ani nemalo. Nevadí. Pôvodne som mala v pláne napísať aj niečo k jeho voličom, mala som ich rozdelených do troch skupín. Avšak, on istým spôsobom urazil moje mesto, nebudem ako on, ja nebudem urážať jeho voličov. Nie že by som o nich mala až tak zlú mienku. Jednu z troch skupín nazývam prešpekulovaní intelektuáli - tí dobre vedia, prečo Fica volia. Odjakživa sa považujem viac za realistku ako optimistku a preto mi je jasné, že tak rozmanitá základňa voličov, akú za tie roky nadobudol sa len veľmi tažko poráža. Už sa dostávam k tomu podstatnému, čo chcem vlastne povedať. Tak ako veľmi ma pobúrilo vyjadrenie "Bratislava nie je Slovensko", tak veľmi sa budem tešiť pri výsledkoch hocijakých volieb (bohužiaľ, tie najbližšie budú práve prezidentské) pri klasickej vete pána Fica v povolebných diskusiách, ktorá opäť určite padne -Ako môžeme vidieť, skoro celé Slovensko je červené, ľudia nám opäť verili- že práve Bratislava už medzi Slovensko nepatrí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. Je mi ľúto premiéra. Je to jeden z mála premiérov (ak nie jediný), ktorý musí bývať, pracovať, fungovať s celou rodinou v meste, ktoré by najradšej škrtol na mape Slovenska, ak by sa to dalo. Ešteže má občas možnosť odísť vyvetrať sa medzi tých svojich - normálnych ľudí. No, a už som zas pritom, čím ma Fico znova zaráža. Myslela som si, že aspoň syna pošle študovať niekde do mesta, medzi tých normálnych ľudí. Presunúť parlament do iného mesta, na to asi ani Fico nemá páky, no štúdium syna? To by snáď mal vedieť ovplyvniť.

Anna Čápová

Anna Čápová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bývala vrcholová športovkyňa, majsterka sveta - hádzaná 1957, dôchodkyňa Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu